Przejdź do głównej zawartości

Moje pierwsze ukośniki

Ostatnio obiecałam, że dodam zdjęcie naszyjnika i bransoletki, do którego zrobiłam koralikowe kolczyki. Dzisiaj zdjęcie właśnie tego kompletu. Były to moje pierwsze aż tak okazałe sznury. I mam tutaj na myśli ich średnicę. O ile dobrze pamiętam miała ona ok. 2cm. Wyobraźcie sobie, że żeby zrobić taki sznur o grubości ok. 2cm i długości 50-60cm musiałam nawlec na nitkę 8m koralików o średnicy 2mm :) Samo nawleczenie ich to jeszcze nic. Co chwila musiałam te 8m koralików przesuwać o kilka metrów, aby mieć dostęp do nici, którą szydełkowałam. To jest ogrom pracy, o której ewentualny klient nie zdaje sobie nawet sprawy :)

#naszyjnik #necklace #bransoletka #bracelet #sznurkoralikowy #sznurszedłkowokoralikowy #crochetbeadstring #rekodzielo #rękodzieło #bizuteriarecznierobiona #biżuteriaręcznierobiona #handmadejewelry #diyjewelry #handmade #crochetbeads #artystycznystyl #biżuteria #bizuteria #jewelry #szydełko #szydelko #crochethook #koralikitoho #toho #tohobeads #wspomnienia #memories #pasja #passion

Komentarze