Przejdź do głównej zawartości

Wygrana w rozdaniu na Insta ❤ GlamBox i Glow Mama marki GlamShop!

Wczoraj dotarła do mnie nagroda z rozdania na Instagramie u Justyny Chojnackiej. Te wspaniałości marki Glam są cudowne! Moje serce sroki piszczy z radości, bo już je sobie zmacałam! Jest kolejna miłość! Przepadłam na amen w cieniach Hani! 

W paczce przyszedł zestaw czterech paletek, w każdej po osiem cieni, które wcale nie są takie małe! A do tego gratis, o którym wiedziałam że będzie, ale nie wiedziałam co to, bo miała to być niespodzianka. Po otwarciu paczki tym gratisem okazał się Rozświetlacz Glam Mama, który powstał przy współpracy ze słynną youtuberką Adrianną Grotkowską. Byłam go szalenie ciekawa, bo jeszcze nigdy nie miałam rozświetlacza w postaci sypkiej, a tutaj taka niespodzianka! Także szykujcie się na ciekawe recenzje :)

Dziękuję, dziękuję! Moje serce niezmiernie się raduje!

#glamshop #glambox #glowmama #adriannagrotkowska #cieniedopowiek #glamcienie #glamshadows #paletaglamshop #paletacieni #shadowpalette #polskiemarki #polishbrands #rozświetlaczsypki #rozswietlaczsypki #ametyst #amethyst #jaspiszebra #zebrajasper #lazuryt #lapislazuli #kamienienaturalne #naturalstones #recenzja #review

Komentarze